Pemenang Testimoni Skincare : Nur Hidayah

Setelah sekian lama nak update gambar testimoni. Kali ni memang kedebabom punya result. Hihi!

Set Skincare Seqy Beauty memang tersangat bagus untuk mereka yang ada masalah jerawat. So uolls yang dah banyak kali try skincare jenama lain tapi tak serasi dengan korang boleh cuba Seqy Beauty pulak k.
 
 Gambar sebelum pakai Skincare.

 Selepas 1 minggu. Dah nampak merah2 dah kurang.

 Minggu ke 2 jerawat dah banyak kecut.

 Dah hampir sebulan, memang dah nampak banyak perubahan.

Selepas sebulan. Tengok banyak sangat perubahan kan. Seronoknya lahaiiii. 

Untuk perubahan paling ketara, korang boleh bandingkan yang sebelum dengan yang selepas terus. Haaaaa memang berbeza sangat kan. Korang kena pakai dengan konsisten je tau.

So meh la beli. Hihi!

Contact
011-2107 6726
Atau contact Stokis/Agen berdekatan

Comments

Unknown said…
Watsap 0173945948 utk COD area #putrajaya #cyberjaya #seremban #senawang #nilai #portdickson #posseluruhmalaysia #freepos #freegift utk pembelian lebih dari satu produk dan warga #bangi blh walkin ke butik #thepopulous, seksyen 8, bandar baru bangi (tester bbcreamsqb disediakan) FB Page : Estrella Muslimah
016-322 5342 (sg buloh/shah alam & kaw sekitar)
Unknown said…
Hai semua. Jom cuba skincare set dari Seqy Beauty ni. Memang terbukti berkesan dan selamat. Whatsapp/telegram SYIRA MUBI 019-2148697 untuk COD area Telok Panglima Garang, Putra Heights, Puchong dan kawasan berdekatan. POS Seluruh Malaysia.
Jom cuba produk Seqy Beuaty yang terbukti berkesan dan selamat ini. Whatsapp/Telegram SYIRA MUBI 019-2148697 untuk POS Seluruh Malaysia dan COD area Telok Panglima Garang, Putra Heights, Puchong dan kawasan berdekatan dengannya.