Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Aug 6, 2015

Potong Rambut Izz Qaiser

Nak dijadikan cerita, masa Syah kawin minggu lepas. Rambut Izz Qaiser dah panjang sangat. Dah lama aku suruh Qery potong, tapi dia takmo. Bukan la aku suruh botak pun. Potong lah sikit, dah masuk mata dah rambut budak tu. Kesian dia tiap kali mandi je habis meleper rambut pastu masuk mata. Asik nak betulkan rambut dia je. 


Tengok rambut anak aku. Dah melepek-lepek dah, haha! Dia jenis rambut kembang, rambut nipis memang kembang ye dok. Sebab ringan. Ni nipis spesis rambut aku la ni. Tapi Qaiser lurus sikit. 


Macam apa dah rambut anak aku, hahaha! So aku cakap kat Qery nak potong la rambut Qaiser, nanti kenduri belah Syah tak ada la ke sana sini peginya.

Kitorang pegi kedai rambut masa tu dah petang dah. Mintak orang cina tu potongkan. Bagus betul dia, pandai ambik hati anak kita, siap nyanyi lagu rasa sayang hey. Hahaha!

Kali ni masa gunting aku yang pegang.

Tengok tu, leka je.

Muka tak reti je, bagus nak. Kipidap. Nanti dah besar sikit boleh teman mak buat rambut ok. Kekeke!

Orang tu potong lelaju sebab risau anak aku meragam. Tapi memang pun. Sebab nak habis potong tu, Izz Qaiser dah geli geli kat tengkuk. Hahaha! Yela rambut tu jatuh kat tengkuk dia, tersenget-senget kepala dia tahan geli.

Hasilnya udah pendek. Nanti suruh daddy buat rambut pacak-pacak k.

Tak sampai 2 minggu lagi Izz Qaiser nak masuk setahun. Kejap je masa berlalu. Rasa baru je kawin semalam. Eh? Hahahaha!

No comments: