Surprise itu

p/s :Iklan yang FOC tu aku dah tak amik ye. still belum buat quotation untuk iklan. Bagi aku clearkan semua iklan FOC ni, ada lagi lebih kurang 8 ke 9 lagi yang still pending. Tunggu korang punya turn okey. =)

Kerana minggu lepas aku banyak bersedih.. Yela sedih sebab abah masuk ward semua kan. Lepas tu badan agak letih jugak la sebab memang everyday rushing ke sana ke sini semua. Korang tau la Qery ni suka buat benda yang tak diduga. 

Masa hari Sabtu tu, dia datang tengok abah, tapi datang asing la. Aku datang dengan mak ayah mertua, dia datang sorang sebab dia dari kelas. Otw datang tu Qery call, dia kata dia ada surprise.. Aku macam biasa, malas nak layan. Kadang2 Qery ni suka main-main.  Hihi!

Lepak sampai abah tertidur, bila mak dengan Ayie, dengan Kak Ninie sampai. Kitorang balik la tukar shif.. Sampai sampai kereta je, siap mata kena tutup okey.. Pfttt. Layankan je. Huhu! Terperanjat dapat bunga. 

('',)

 First time Qery bagi bunga.


Dulu masa aku convo pun Qery tak bagi aku bunga. Aku siap mintak bunga banyak kali, tak dapat jugak. Nanessss.. Huhu! tapi dia bagi bantal love warna hijau. Masa tu baru baru nak ngorat takmo bagi bunga konon tak nak nampak jiwang sangat, tapi bagi bantal love. Nak feeling2 kena polok tiap malam je kennn... kahkahkah!

So ofkos la aku happy. Hilang segala kepenatan di jiwa.Eceaaaaaa... Bukan setakat bunga je. kat situ dia selitkan sekali tiket percutian 5 hari 4 malam. Yeaaaaaaaa!!!


Aku dengan Qery kan tak sempat pun nak bercuti, sebab Qery setiap sabtu ahad ada kelas. Jadinya memang aku tak harapkan apa-apa nak bercuti hanimun ke apa sebab dah paham jadual dia yang pek tu. Tapi mana tau dia dapat cuti deepavali sekali direct dengan awal muharam tu kan. Dia plan sorang-sorang tak bagitau aku. Pandai rahsia2. hihi!

 Balik tu, bunga kite masukkan dalam ni. Qery siap explain lagi 3 kuntum ni i love u dengan muka anje anje..  Olololololooooo.. Aku mampu gelak dalam hati je, sebab tak nak la spoil kan mood romantik kan. Memandangkan aku memang suka spoilkan mood tu. Jadi aku cam fineeeeeeee... Marilah kite romantik2. Auwwww... nak pitam rasanya..hahaha!

p/s : visit My Shop

***********************************************************************

Aku suka  shawl yang ada line kat tepi macam ni, sebab senang nak bentuk. hihi!

Shawl 2 tone ni dari
Facebook : Koleksi Cinta Raff
Email : koleksicintaraff@gmail.com
sms/whatsapp/weechat : 0193081825

Comments

ololo..so sweet! romantiknya~
btw, harap bapa sepet cepat2 sembuh.aminnn
Anonymous said…
romantik!
Chekgu Azrine said…
Bgthula hsnimun kt mana..ahaha..sibuk mak jemah..hehr
Safarina Shaari said…
sweetnyaa korg ni...hehe
mrs kayrul said…
sweetnya qery...dalam hati banyak taman bunga tue
syamimihaziqah said…
Awww bestnya. Rindu pulak feeling2 romantik gini. Hahaha
Unknown said…
s.w.e.e.t abisla pasni sepet ngan qery kena hurung ngan semut..