No idea

Tahap pemalas nak update ke Singapura tu memang melampau-lampau peginye. Huhu! Bukan apa, malas nak resize n watermark setiap gambar tu. Gambar kalau sekeping dua takpe jugak.

Semalam huru hara jugak la kehidupan. Sebabnya nak kena pegi sekolah qery isi borang dot dot dot. Lepas tu kena pegi isi borang kat dot dot dot. Eh semua dot dot dot. Ni nak bagitau ke tak kan. Hahaha! Dengan semalam aku pening gila. Lepas tu ramai pulak order last-last minit.

Trial tabita memang agak banyaaaaak jugak. Sebab memang aku amik banyaaaak. Minggu lepas ada lebih kurang 100 set. So korang jangan segan silu tanya stok ada ke tak. Hihi! Barang-barang lain pun ada stok. Supplement kurus, nak cantik, semua ada kat My Shop

Eh jap mak mertua call...........................

Ok, mak mertua ajak makan rumah, mak masak ikan keli. Beruntunglah jadi menantu kesayangan kan. Hahaha! Takpe, selagi adik adik Qery belum kawin, baik aku jadi menantu kesayangan. Kang mak mertua aku dah ada menantu-menantu, dah berbelah kasih sayang tu.

Mak siap pesan bawak gitar, adik Qery nak pinjam. Rumah aku ni memang ada gitar. Qery kalau dia boring2 ada ladia petik2, bunyinya takyah cite la. Hahaha!

Eh dah la tu, aku ni tak mandi lagi. Nak gi makan. seminggu dua ni adik lapar je kejenya. Kongajo sungguh lah. Aku nak kurus makin la nak makan. Korang jangan fikir benda lain tau. Haha! Bukan boleh ada peluang korang ni. =P

bye bye bye.

p/s : malam ni aku amik mood update singapura ye. Kang bertangguh, langsung tak update.

Comments

Unknown said…
heheh..
beruntung ni jadi menantu kesayangan..
slamat menjamu selera.
Nirwana A. said…
macam tau je dot dot dot tu apa.. tekaan saya, gery resign.. heehe.. ntah betul ke tidak.. tunggu sepet update..