Next Entry : UMRAH

 Bukan entry ni ye, haha! Aku baru je lepas kumpul gambar umrah. Kat Mekah Madinah tak banyak ambil gambar, sebab aku tak sihat, anak-anak tak sihat. Ujian gais, haha! Banyak dosa kan kenala redho segala ujian-Nya.


Tapi best sangat pergi Umrah, walaupun penat jugak bawak anak-anak sekali. Tapi nanti tunggu anak besar sikit lagi, kita angkut lagi dorang ni. Insyaallah doakan aku dan keluarga dimurahkan rezeki. Aminn..

Dah riki-riki nak cuba pergi sendiri, ada siapa entah share kat facebook cara pergi sendiri buat umrah kan. Boleh la nanti study. Ramai mintak share cerita pergi umrah. Maybe tak membantu sangat, tapi aku cuba lah sedaya upaya memberi gambaran kat korang yang pertama kali nak pergi tu ye. 

Esok paling cepat aku update pasal Umrah, paling lambat Jumaat ni. Nanti apa-apa macam biasa akan ku share kat ke Facebook. Yela sebab blog takde notification kennnn..hahaha!

kBye

Comments

Bestnya dapat gi umrah. Nak nak dapat gi dengan keluarga. Lagi bertambah kegembiraan tu