Instagramku yang baru

Semalam puas la aku men-delete entry kat blog Qery, entry-entry lama tahun 2009 2010 2011. Almaklumlah ada gambar2 yang tak pakai tudung. Tak ingat langsung pun pasal entry kat blog dia, itupun nasib baiklah ada orang email tegur. TQ ye kerana mengingatkan patik. Huhu!

Malam tadi sebelum dia main badminton, kemain belikan aku bubur ayam dengan burger. Macam la aku tak tau dia nak lepak dengan kawan2 dia. Pancing aku dengan makanan. Tapi aku memang pun, kalau ada makanan aku diam. Haha! Cuba tinggalkan aku lepas tu takda benda nak makan. Aku punya sentap tu seminggu tak habis. Entah pape je pompuan ni. Huhu!

Pernah la sekali pukul 10 lebih macam tu aku lapar. Boleh je kan nak masak tapi saja la nak mengada2 ajak Qery keluar makan. Tak dilayannya aku. Kong ajo sungguh. Huhu! Kebetulan malam tu memang dia penat sangat la pun, pukul 10 dah baring nak tidur. Selalu 2 3 pagi duduk lagi kat meja makan buat kerja. Masak la aku sambil muka cebik2 sedih. Haha!

Esoknya drama la konon tak sayang aku la, tak nak layan aku la, tak boleh nak anje anje dah la. Hahaha! Pening kepala Qery. Sengaja aku memeningkan kepala dia. Itu kan kerja tetap aku. Kekekeke!

Oh lupa, semalam adalah kejadian yang tak diduga. Jalan jem gila sampai kitorang tak boleh nak pos barang. Hurm tak tau la nak cakap macam mana. Nak keluar Alam Damai ni bersusun pokok tumbang, lepas tu jem tak bergerak. Dengan banjir kat taman konot. Jem tak bergerak okey. MRR2 pun panjang gila la sebab banjir kan. Jadinya, pagi ni sebelum pukul 12 akan di pos, kitorang try mintak servis yang pos pada hari yang sama. Harap2 ok la sampai cepat kat customer.

Risau jugak customer nak cepat. Tapi cuaca sekarang ni tak menentu. Poslaju pun kadang2 stuck tak boleh gerak. Memang tak dapat nak buat apa. Harap2 customer dapat memahami situasi ini. Huhu! Kalau customer marah, kite memang tatuttt tangat tangat. *betul tak tipu, hihi*

Semalam aku terfikir nak bagi free gifts yang kedebabom. Tapi belum masa nak tunjuk lagi kat korang, sebab semalam aku ambik gambar separuh product je. Lepas tu dah sakit pinggang aku pun duduk balik. Ekceli aku ada buat Ig baru untuk bisnes. Tapi belum letak gambar la. So semua product if ada harga baru, promo baru, barang baru, akan ku mention di sana. Temporary tak ada gambar pun lagi. Sebab aku tak edit.

So siapa 5 follower terawal sebelum aku up gambar akan dapat free gifts dari iolls. Aku pilih random je tau. Marilah follow @sepetshop *nama kedai lama, haha. Sonang den nak ingat* Aku still blur2 jugak pasal instagram ni. Tapi insyaallah dengan sokongan padu korang, ceaa ayat manis je kan, haha. Tapi betullah, aku bertahan pun sebab korang jadi customer aku. So insyaallah aku akan belajar pasal bisnes ni dengan lebih tekun. Saya budak baru belajar. Doakan untuk aku ye. =)

Sekarang aku nak sambung amik gambar semalam. By next week rasanya nak boleh beroperasi kedai baru *walaupun nama lama, hikhok*. Jom follow siap2, follower terawal dapat hadiah. Bila dah beroperasi pun akan ada contest untuk korang2 ni. Tu la semalam aku bukak stor, rupanya dalam stor aku banyak free gifts, tapi aku dah lupa sebab masa morning sickness tu aku sumbat semua barang nak bagi free dalam stor. Rezeki korang nak dapat. Meh follow dulu meh. Ig : Sepetshop

TQ semua.

Comments

FatihahFazlin said…
dh follow..10 terawal la sepet..sy yang keenam...hahahaha
RieNa said…
yeay! kriena org ke 50~!!
Unknown said…
dah follow dah :)
Unknown said…
comel la kak sepet majuk

http://nutrisihatiku.blogspot.com/