Update dengan laptop lama.

Teruja sangat update harini sebab harini kita pakai laptop lamaaaa. Yeay!!!!

Setelah dua tahun lebih laptop ni terperap dalam bilik stor. So harini try bukak dan legaaaaaa boleh pakai lagi. Pc suka je pakai, tapi sebab pc dia cam statik pastu keyboard dia cam senget ke kiri. Jadi tune aku nak menaip tu macam dah lari sikit. Kalau kat laptop ni centre la sikit.

Sebelum buat apa-apa bukak file gambar yang dah berkurun lama terperap dalam ni. Tengok gambar kawin. OMG rupanya masa aku kawin dulu pipi tembam nak mamp. Orang kawin kurus sebab stress penat segala. Aku pulak makan banyak gila masa nak kawin sebab excited rasa syok tu tak sabar-sabar nak kawin, hahahaha!

Pastu gemok tak tau lah nak salahkan siapa. Nak redho pun susah gak ni. kekeke! Pastu cam nyesal kenapalah masa kawin dulu aku tak pakai korsek *taktaueja*. Tak kisah lah, yang penting masa tu aku yakin aku paling jelita, hahaha!

Pagi tadi masuk kerja sebelum pukul 9 pagi, terus ajak Lina pindah stok dari rumah ke opis. Penuh la satu Exora Lina tu ha. Gigih sangat pagi-pagi kitorang dah berpeluh. Semoga bos baca ni, tak dapat naik gaji, belanja makan Korea pun jadilah bos. Hikhikhik!

Kemas punya kemas, aku ingat dah tengah hari. Rasa lama betul kalau buat kerja ni. Cer kalau main tepon takde terasa lama pun. Haha! Sekali tengok fon baru pukul 10pagi. Ehhhhh, baru pukul 10 pagi tapi rasa cam dah tengah hari. Nampak nau sebenarnya dah lapar.

Nasib baikkkk Lina belikan nasi lemak. Manaaa nak cariiiii staff belikan nasi lemak. Hahaha! Kalau tak kita makan maggy cup je. Memang dah get ready maggy cup dalam beg. Sejenis lapar tak tentu masa. Kadang tak lapar sampai petang, kadang tu bangun-bangun pagi terus lapar.  Perut tak konsisten. Susah i nak memahami perut sendiri. Huhu!

Lepas makan sambung kemas meja, pastu apa aku buat tak tau la. Tengok jam dah pukul 11 lebih. Terus suruh Lina keluar ambik anak dia. Aku pulak telefon streamyx ingat dah seminggu boleh la pasang. Sekaliiiiiiiiiii dorang baru masukkan dalam sistem semalam. Oihhhh menduga kesabaran mak hencik sungguh.

Punyalah aku call Selasa Minggu lepas, semalam baru dorang masuk sistem. Pastu nak tunggu lagi 7 hari. OMG nasib baik lahhhhhhh aku dilahirkan mempunyai sifat kesabaran yang tinggi, eceaaa. Hahaha!

Harini tengah hari patutnya aku buat live kat facebook. Tapi baru nak live sekali Qery call ajak lunch sesama. Harini Qery kursus area sini gak, so rehat  boleh la singgah jap makan sesama. So kita cancel lah live tu. Esok baru live bersungguh-sungguh. Esok uolls jangan lupa bukak facebook Sepetnoh atau Sepet88 ye. Tak tau lah aku url facebook aku yang mana. Hahaha!

Rasanya friend list dah full, tapi korang boleh je follow. Kena tengok tauuuu sebab kita nak bagiiiii BB Cream free. Bukan seketul bukan dua ketul. Berapa ketul nak bagi tu esok nanti tengok tauuuuu.

Okay lah. Nak tido bawah meja jap. Haha! Bye

Comments