Customer Seqy Luah Perasaan BENGANG!!!

TAKUTNYA!!


Dulu masa aku jual barang orang, terpaling risau kalau customer KOMPLEN. Huih siapa tak risau, kita dah cerita produk ni kedebabom, terbaik, bagus. Sekali tak serasi dengan dia. Meruntun jiwa jugak dibuatnya, huhu! 

Paling soalan menusuk kalbu bila customer tanya bila kulit dia nak cantik cam Sepet. Auw! Tak tau nak jawab cuma nak kembangkan hidung je, hahaha! Aku rasa SEMUA peniaga online kalau boleh nak produk yang dorang jual tu sesuai dengan semua customer. Tapi tu lah, kita kena berpijak bumi yang nyata. 

BUKAN SEMUA ORANG MEMPUNYAI JENIS KULIT YANG SAMA.

Selagi korang tak cuba sesuatu produk, memang korang takkan tau produk tu SERASI ATAU TAK kat kulit korang. Gitu. Macam ada sorang customer ni, agen aku lah yang punya customer. Dia cakap STRESS PAKAI PRODUK SEQY. 

Sebab???????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DAH TAK ADA JERAWAT NAK DI PICIT!

Kahkahkah! Buat suspen je tau.


Hakak pun stress tau cenggini, haha! Dulu aku pun selalu gak belek-belek muka kat cermin lepas cuci muka tu. Paling normal untuk wajah kulit kering cam aku ni, kita ada jerawat kekecik yang halus tu. Tak nampak sangat kena belek betul2, tapi best la picit-picit kan.

Bila dah pakai Skincare secara isitqomah. Aduhaiiiii, lepas cuci muka tu dah tak ada benda dah nak dipicitkan. Kot ada pun jerawat tu dia datang sekali sekala je lah. Tak ada lah sekerap dulu. Kulit masih remaja, gitulah. Kekekeke!

Jujur aku katakan, untuk kulit yang ada problem macam JERAWAT DAN JERAGAT BANYAK tu, memang ofkos ambik masa jugak. Korang takkan dapat kulit licin selembut bayi dan parut pudar dalam masa sebulan. Kalau aku cakap camtu, itu memang aku MEMBOHONG sangat. Hanya produk yang ada bahan terlarang je mampu buat kulit korang licin seawal itu.

Disebabkan produk Seqy tak ada bahan-bahan tu, kita punya produk kebanyakkan berunsurkan bahan semulajadi, maka dia akan ambil masa jugak. Dalam tempoh perawatan tu memang kita sendiri akan dapat rasakan perubahan sikit-sikit kat kulit kita. KITA TAHU KULIT KITA SENDIRI KAN. Kasar ke, halus ke, gatal ke, berminyak ke. Yang pegang and belek hari-hari pun kita. Lambat dengan cepat tu kita sendiri kena sabar sikitlah.

Kalau kita mampu sabar dengan kulit kita yang bermasalah selama beberapa tahun, maka kita perlu sabar jugak untuk dapatkan kulit yang sihat. Gitu.

Satu lagi yang terpaling penting untuk kulit adalah MINUM AIR SECUKUPNYA!! Ha yang ni kalau korang tak percaya, pegi tanya kat kawan korang yang kulit gegebu tu, dorang minum air kerap tak? Kalau malu nak tanya, tengok la dorang ada bawak botol air tak pegi mana-mana. Selalunya kulit cecantik ni mesti yang rajin minum air kosong.

Apa kena mengenanya pun Sepet air dengan kulit? Kalau dah pakai skincare tu dah cukup lah tu. Air tu kan untuk dalam badan je.

Krik Krik Krikkkkkk... huhu!

Air yang cukup membantu sistem dalam badan berfungsi dengan baik uolls. Kita perlu air yang secukupnya untuk bantu menggantikan sel-sel yang dah mati terutama sekali sel kulit. So minumlah air secukupnya. 

Macam korang lah, korang rajin bekerja bila dapat gaji yang secukupnya, bila tak dapat gaji yang secukupnya, korang masih kerja tapi slow gila cam mak nenek, kahkahkah! Cam tak ada kene mengena je perumpaan tu kan. Asalkan korang paham dah lah.

So korang, apa lagi. Taknak ke rasa stress sebab tak ada jerawat nak dipicit. Kekeke!
Jom beli Set Skincare Seqy Beauty. 

PAKAI SEQY, WAJAH SENDU TIADA LAGI!!

Wah gittew! Hahaha!
Contact 011-21076726 atau Agen n Stokis berdekatan.

Comments

Amyz! said…
Hahaha..gaji sikit keje lambat tu mmg la betul. Hahahaha.
acikpurple said…
sypun guna seqy product...mmg best...muka sy dlu teruk lpstu sy guna satu produk ni dh ok cuma jerawat still ada.....mcm biasalah pd kitakan...tp tp tp...bila sy guna seqy mmg jerawat susahhhhhhhhhhh gila nk ada....so hepi :)alhamdulillah...oh lupa ...sy mula guna bbc je xsangka jerawat dh xmuncul2..
Unknown said…
Watsap 0173945948 utk COD area #putrajaya #cyberjaya #portdickson #posseluruhmalaysia #freepos #freegift utk pembelian lebih dari RM100 dan Butik Vendor : butik #thepopulous, seksyen 8, bangi, #popdonnabangi, seksyen 9, bangi, #sistersvendeur, PD Waterfront, Port Dickson (sblh Pizza Hut) dan #sarradhyya (alam avenue 2, seksyen 16 shah alam berdktan Pusapakom/JPJ padang Jawa) #Hudsiedaisy (next to UITM Seremban 3) (tester bbcreamsqb disediakan) FB Page : Estrella Muslimah