BB Cream SQB Dalam Majalah Ibu & Anak

Amboi, ambik kesempatan betul tayang produk dalam Majalan Ibu dan Anak. Hahaha!

Sebenarnya motif utama masuk majalah Ibu dan Anak ni untuk aku dan Izz Qaiser. Nak kongsi tips dan perjalanan cerita sepanjang menjaga anak, penjagaan berpantang semua. Tapi dah alang-alang tu. Sambil menyelam minum air sampai tersedak kauu.. Hahaha! 

Masa Kak Fiza contact aku untuk temuramah, Izz Qaiser tak sampai 2 bulan pun lagi. Baru habis pantang je. Segan jugak nak cerita sebab anak baru berapa bulan je pun dah kecoh2 nak share tips bagai kan. Haha! Tapi peluang bukan datang selalu. Maka kita setuju je..

Best borak dengan Kak Fiza, santai-santai je. Peramah pun iye tak ada la kekok ke apa. Masa Kak Fiza sampai aku tengah pakai tudung, hahaha! Mekap pun tidak, kelam kabut apply bb cream (promo sangat ni, haha), pastu pakai liptint. Kelam kabut sebab uruskan postage, then Qery pulak baru balik rumah, so barulah aku boleh siap2 pakai baju cecantik sikit. Tak caya tanya Kak fiza tau sebab dia tunggu aku bersiap. haha!

Ada macam-macam la borak. Pasal macam mana aku jaga pemakanan, macam mana pantang sendiri, macam mana urus perniagaan online, macam mana urus anak semua. 




Kalau korang nak tau boleh la beli majalah Ibu dan Anak keluaran bulan Dec.

Walaupun BB Cream keluar kat majalah Ibu dan Anak, aku tetap rasa bestnya. Hihi! Harap2 nanti ada la majalah lain nak interbiew lagi. Auwww.. Ngengada sangat meminta2. Haha! 

Mana tau kan kan....

Okbye =)

Comments

elle-amin said…
Kagum sgt, serius!
Moga bb cream seqy dpt menembusi pasaran yg lebih luas, amin
yoorinmelacolea said…
bb cream pon tumpang glam.. hehehe.. promot sikit... ^_^
Ms.Su said…
suka sgt title tu..suri rumah berkerjaya
Ms.Su said…
suka sgt title tu..suri rumah berkerjaya
kontahadif said…
muge makin glam BB cream SeqyBeauty..
=)

sy agen sah kwasan skudai.bkt indah.g.tah & jb

018 2777794
purple_lav said…
Tq juga pada sepet sebab sudi diinterview. fuhhh lega sebab dapat siapkan keje hehehe

ye...apa yang diceritakan sepet tu...tak sempat pakai tudung, baru mekap, pakai liptint, sibuk postage semuanya benar belaka hahahahha..

tapi sepet pun sempoi jugak....thanks uols!
Unknown said…
Bestnya..Erm ada egen area klang ( kg jawa) ×?
Unknown said…
Watsap saya 0173945948 untuk COD Putrajaya Cyberjaya Seremban Nilai Port Dickson Bangi Pos Seluruh Malaysia