Dah separuh jalan. Yeay!!

Uolls, aku dah berjaya pun karang separuh jalan pengalaman bersalin. Excited tak excited tak *goncang bahu korang*. Huahahahahaha! Seronok jugak dapat asah bakat balik penulisan walaupun cam aku je kot yang paham. Lantokkan.. Huhu!

Tak feel sangat sebenarnya nak karang entry sebabnya kang tetiba anak buat perangai. Dukung nyanyi lagu siti nuhaliza zikir munajat *mihmihmih*, baru la dia ok. Qaiser suka dengar lagu, tak kisah la lagu apa pun, kau zikir ke, pasang lagu dangdut ke, lagu kacang kacang kacang ke. Dia suka je. So aku ni takyah gi karaoke. Karaoke je la dalam rumah, cuma jiran2 mungkin sedikit tertekan la kot. Huhu!

Tadi pun baru je dia tertidur, sekali hujan petir guruh, terkejut dia. Dengan aku aku sekali terkejut. Kus samangat...

Harini macam biasa, buat kerja membalut dengan tenang. Sebabnya aku beli plastik poslaju yang prabayar. Baru aku tau kalau pos ke Sabah Sarawah plastik prabayar dia RM10 dengan RM15. Selama ni kan aku timbang. So tak ada la cam heran sangat. Tapi beli je la sebab memang mudah sikit kerja kalau ada plastik tu. Memandangkan sekarang ni order banyak lebih dari biasa, so aku kekurangan masa nak balut cantik2 cam dulu. Pepaham la dah ada budak kecik kat rumah. So jangan terkejut kalau korang dapat plastik poslaju dan bukannya plastik hitam biasa tu. Hihi!

Eh ok la, Qaiser dah menangis tak berhenti, tandanya dia memerlukan kasih sayang tak ternilai oleh ibunya. Auwww.. Sepak diri sendiri. Kbye

Comments

Mek Onie said…
hai qaiserrrrrr,sedapnya nama :D
ayunidati said…
budak kecik da nangis
MasReena said…
Sepet kenapa tak banyak pic anak dalam blog?

Fotoshoot dengan Majalah Rapi 
nemomimosh said…
Mana ceritanyaaaaaaa?