Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Feb 6, 2015

Buat apa nak gaduh

Dulu kan, masa bujan trangtangtangtangtang. Kalau gaduh dengan boyfren, paling sakit hati kita boleh mintak clash. Aku ni spesis simple. Aku tak suka kusutkan fikiran. Kau cari pasal, buat aku pening, selamat tinggal sayonara. Bahahaha!

Walaupun masa kapel dulu i sayang seikhlas hati, auwww. hahaha! Tapi kalau dah masuk tahap sakit hati, dengan senang hatinya aku tinggalkan. Dan terus bukak list calon2 seterusnya. Amboi cite macam muka lawo, padahal sendu je. Kekekeke!

Tapi itu cara aku ubati hati. Luls

Buat apa nak menangisi, tak dapat apa pun. Baik ko cari lain je. Bukan semua lelaki macam ex ko. Krik krik krikkkkkkkkk

Masa kapel dengan Qery, terpaling banyakkkkk aku sakit hati. Hahaha! Mintak clash pun banyak kali. Tapi Qery ni jenis yang DEGIL. Arghhhh, time tu tertekan sebab tiap kali mintak clash, nanti 5 minit lepas tu ko dengar orang bagi salam depan pintu rumah. Hahahaha!

Hadoi, so funny. Selalu je tak jadi clash tau. Senarai calon dah standby ni. Tapi tak putus-putus. Inilah namanya kalau dah jodoh ustaz kazim elias biarlah rintangan beribu batu tetap bertemu jua. Cam pelik je peribahasa tu kan. Huhu!

Sekarang ni tak gaduh dah sebab CINTA sangat.

(-_-)

(-_-)

(0_0)

(0_0)

So bila dah kawin, ada la jugak gaduh, gaduh pun benda yang entah apa2 je la. Gaduh aku nak tengok korea, dia nak tengok bola. Eiii tak habis2 puncanya. Rasa nak terbalikkan tv tu. Huhu!

Qery kan dia jenis pengemas, pembersih, semua sifat yang bagus tu milik dia lah. Yang buruk2 bagi ke aku. Hahaha! Jujur je lah, takyah nak cover sangat. So Qery selalu la membebel aku lambat kemas bilik la, meja penuh barang kerja aku la. Kalau aku minum lambat basuh cawan pun dia pokpekpokpek. 

Biasanya...kalau kejadian itu berlaku. Aku selalu buat muka kura-kura.

 Lepas buat muka kura2, pekakkan je telinga.

 Bila dah habis membebel. Buat-buat je macam tak ada apa berlaku. Nescaya kau takkan sakit hati. Hihihi!

 Eh jap nak promote. Muka aku bukan berminyak tau. Tapi dia ala2 lembap sebab aku pakai sakura mask.

Kbye nanti kita sembang lagi tau.

7 comments:

kehidupan sihat said...

hihi..
gaduh kejap2 tak pe.pastu baik balik..bercinta balik..

salam perkenalan sis
jemput ke blog nana

HASRUL HASSAN said...

Pertama kali dengar muka kura-kura .. haha...

Jom Aktifkan MyKad

sharon m.q. said...

hahahhahaha...saboooo jelaaaaa... buat muka kekura pun boleyyy hehehhee... lawak la sepet ni..

syira yaya said...

Sweet je bace..hahah :) :)

ahmad said...

Haha ada gado2 sikit baru tak boring duduk rumah...

Singgah sini

Belajar SEO

Kain Cotton Cantik2

Jemput Singgah yer..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Semoga kekal hingga ke syurga.

Izzati Abdullah said...

Hahahaha, nasib penyabar, setiap kali clash tercongak depan pintu rumah haha