Bean Bag

Bean bag kat rumah aku ni memang dah lama gila tersadai kat ruang tamu sejak memula kawin, tapi tersangatlah jarang digunakan. Qery yang dulu beriye nak beli. Aku tak de la suka pun, baik aku duduk kat sofa lagi best boleh baring lagi. Huhu!

Cuma kalau ada tetamu datang tu dorang suka la duduk situ. Mak mertua iolls terpaling suka duduk situ. Kalau datang je mesti dia cop situ dulu. Kekeke!

Haritu aku saja letak Qaiser kat situ tengok dia nak ke tak. Eh eh eh, suka pulak dia siap gelak kuat2. Motif gelak kuat-kuat dah kenapa? Terkejut aku tau. Aku letak terus dia gelak. 

 Muka abang kawasan sangat. Muka je la. Kena tinggal sikit nangis sedu2. 

Happy kemain.

 Esoknya still happy lagi, tapiiiiiiiii

bila bagi mainan sama je terus buat muka bosan.

 Nak mainan lain pleaseeee.. Huhu!

Comments

Unknown said…
Manisnya senyuman....heheh
Comelnyeee Izz
sesuai sgt letak atas bean bag. comel2
Fairuz said…
Comelnya anak sepet. Tengok mak la kan. hehe :)
yana2605 said…
mmg bosan betul muka izz tgok mainan tu..hahahahaha bijak2..
Nissa Nasar said…
amboi.. suka btl qaiser landing atas bean bag tu =) bkn baby je suka, org tua pun suka lepak kat bean bag tu.. skrg tgk wayang pun blh pilih nak dok atas bean bag =)
mila said…
haha dia pn dh tahu erti bossan..ekeke.budak pndi
elle-amin said…
Qaiser dah pandai control macho yeee... cumel sesangat!
Unknown said…
Comelnya izz qaiser ni..geram tengok..
tomeyynyer muka dia hihii..
intandayani said…
Hai Izz Qaiser..Nak kawan dgn anak auntie x?hehehe