Bergaduh dengan Staff

Semalam kelam kabut uolls. Malam dinner tu kitorang ada bagi New Color Lip Matte by Seqy kat semua agen and stokis. So semalam semua agen dah tak sabar nak order color baru ni. Stokis pulak apa lagi, sorang-sorang tanya bila boleh order bila boleh order. Hahaha! Kitorang ni tak habis penat pasal dinner lagi kan.

Pastu cam mencari kekuatan jap duk bertenang. Sekali eh eh eh terfikir barang dari China ni mana tak sampai-sampai. Terus Lina call warehouse, pastu syukur sangat lah dah sampai. Kitorang tak boleh tunggu dorang hantar dah. Kitorang pegi sana ambik. Huhu!

So semalam memang kelam kabut dengan nak ambik barang berat nak mampus. Patah pinggang Lina and Fieya, haha! Aku tukang tengok je, boleh?

Pastu petang Qery balik terus meeting sampai kesudah. Itupun aku bagi hint dah pukul 5 petang, nak balik oiii nak balik. Haha!

Masa meeting tu ko tak tau, kitorang bergaduh sakan. Yang Qery nak macam ni, yang aku nak macam ni, yang Lina nak macam ni. Yang Fieya macam ni. Terpekik-pekik kitorang tepuk meja memasing nak menang, hahaha!

Itupun nasib baiklah meja berat, kalau tak aku rasa dah terbalik meja tu. Gaduh pun gaduh la, gaduh untuk kebaikkan team Seqy. Kitorang nak yang terbaik untuk semua. Nak sama adil untuk semua orang. Sebelum bergaduh tu Lina siap pesan, kita gaduh takat pekik-pekik je kan, takde sampai tumbuk tumbuk tu okay lah. Hahahaha!

Itu baru berapa ketul staff tu. Aku rasa kalau dah puluh-puluh staff tak tau apa jadi. Mungkin paling-paling pun tayar kereta bos je pancit. hahaha!

Jadi harini giat lah memasing, sebab dah tau nak buat apa, dari pagi gigih siapkan order stokis. Harini gak aku nak buat live update kat facebook untuk tunjuk color baru Seqy Matte Lip Cream. Lepas tu baru sambung tolong dorang buat kerja. Huhu!

Ok lah bye.

Comments