Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Sep 14, 2015

1 Tahun 1 Bulan

Bukan harini tapi esok genaplah Izz Qaiser berumur 13bulan ataupun 1 tahun 1 bulan. Alhamdulillah and YEAY!!!

Besar dah anak aku yang sulung ni. Dulu masa pantang, nak mandikan dia takut sangat, kecik pastu lembut sangat kulitnya, hihi! Sekarang ni dalam bilik air kejap ke sana kejap ke sini. Urut dada, huhu!

Dulu masa kecik mandi mesti nangis, sekarang ni dah habis mandi nangis jugak sebab taknak pakai baju. Lols

Dulu kalau tido aku yang peluk dia, sekarang ni dia yang peluk aku. Pantang la kalau aku bangun nak gi buang air ke apa, nganga besar mulut dia nangis.

Jadi suri rumah, walaupun penat tapi puas hati sebab dapat tengok perkembangan anak. Excited bila anak tu belajar satu-satu benda. Dia tepuk tangan pun seronok gila, entah pape je, haha!

Sekarang ni memang dah banyak pandainya. Panjang akal pun satu. Kalau cerita semua memang tak siap kerja rumah ni ha, kekeke!


Membesarlah dengan baik dan sihat wahai anak. Sekian, hihi!

Yang sebenarnya aku nak gi sidai baju, dah berbunyi dah mesin tu. Kbye

6 comments:

Farah Kamarudin said...

anak kita pun sebaya anak awak. setahun 5 bulan. hari-hari kita jadi tarzan sebab sangat-sangat panjang akal and lasak. tapi best je sebenarnya. mak-mak boleh latih vokal dan tingkatkan mutu lakonan dengan bersekali air mata bila anak buat dek je kita marah. hahahaha.

berry said...

setiap kali tgk muka qaiser mesti terungkap perkataan "sebijik rupa mak mertua sepet." hahahaha

LZ - The Blog Owner said...

Comel Izz Qaiser..
Aunty doakan semoga Izz Qiaser sihat-sihat selalu dan membesar menjadi anak yang soleh yer.. :-)

nur amni said...

Comey...lebih kurang anak akak ni tapi gurl..salam perkenalan. Bertuahnya,harap2 akak pun dpt jadi cam awak thn dpn. Keje dr umah.

Semoga berjaya dan sukses dgn produk seqy ye.

Eintan Nurfuzie said...

alo2 comelnyeeeeee

Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000

sya mimie said...

Hnsem boy.. Bby kita x jauh beza pn. Selang sebulan je.. Zahra baru nk masuk setahun 3mnggu.. Hee