Clearance Stok (Beg Replika)

 Sebenarnya telinga aku ni dah tak boleh bla sebab Qery asik la ter 'Yanggggg, bila nak update beg' Sampai 20 juta kali ulang. Stress aku. Huhu! Rindu nak jual handbag walaupun replika je. Kihkih! Teringat masa mula-mula jual dulu. Aku dah lama stop jual beg, yang penyambung jual handbag ni sebenarnya Qery. Qery still aktif jual beg. Tapi bukan dia la yang menjual. Kawan-kawan dia yang nak jual, dia tolong supply je. Gitu.

Aku bukan tak nak jual. Jual beg best kot. Tak kisah la beg tak ada jenama ke, beg replika ke. Dia punya best masa survey tu, sebab kita ada lah orang terawal yang tengok bermacam jenis design yang belum pernah ada jual. Dia punya aura gigih tu lain. Sanggup ambik gambar dari pelbagai sudut. Sanggup nak melayan kerenah customer yang tetiba tanya dalam beg ada berapa poket, ada berapa bahagian, ada tali panjang pendek tak.

Ada jugak yang tanya takde jual beg lagi ke. Walaupun ada je kat rumah ni, tapi aku malas nak amik gambar nak tatapkan kat korang. Hihi! Jadinya, kerana Qery mintak tolong sangat-sangat. Maka aku pun tolong je la. Beg yang ada kat bawah ni kebanyakkannya Gred AA dengan AAA. Ada beza ke Sepet? Sebagai penjual beg replika yang bertauliah. Haha! Yup memang ada beza. Ada beza beg yang korang beli tak ada gred yang dulu aku selalu jual Rm60-RM80. Ada beza yang harga RM120-RM180, ada beza harga beg yang RM220-RM330. Ada beza beg harga RM380 ke atas. Memang ada. kalau korang tak percaya, korang boleh beli dari yang takde gred sehinggalah beg Super A. 

Dia ada peringkat tau. Gila kan. Replika pun ada peringkat. Haha! 
Tak ada gred ---> Gred A ---> Gred AA ---> Gred AAA ---> Super A (Super A ni adalah rejected from Ori ya) Suka hati korang nak yang mana. Ada orang dia suka beli yang murah sebab dia suka tukar-tukar beg. Ada orang suka pakai beg yang tahan lama, dah rosak baru beli baru. Terpulang tau. 

Kalau aku, aku beli je semua, haha! Yang tak ada jenama pernah pakai, yang replika pernah pakai, yang ori pun pernah pakai. Tapi aku tau ramai je yang suka beli replika. Ada yang jenis bukan tak mampu, tapi sayang duit. Kenalan aku ramai yang mampu. Tapi dorang suka beli yang gred je. Macam ada sorang family dato ni, masuk rumah dia 3 tingkat ada lif okey. Tapi still contact aku jemput datang rumah dia bawak beg2 replika.. Terpulang masing-masing. Gitu. So kepada peminat beg. Silakan cuci mata.

Code : 069# ROSE
 Gred AA
Price : RM220 RM190
Code : GUESS 2051
Gred AA
Price : RM240 RM190

Code : COACH GREY 8882
Gred AA
Price : RM230 RM190

Code : COACH 7005 GRAY/PINK
Gred AAA
Price : RM390 RM260

Code : MK 6049 GOLD
GredAA
Price : RM240 RM190

Coach Purple A80093
Gred AAA
RM500 RM350


Coach Bar 80028
Gred AAA
RM500 RM350

Coach Red 8900
Gred AA
RM350 RM250

Coach Silvery 4337-2
Gred AA
RM240 RM190

Coach Colorful Fun 069
Gred AA
RM220 RM190

Coach Blue 9979
Gred AA
RM240 RM190

Itu sahaja setakat ni. Kalau korang berminat, boleh terus wasap aku
012-2678134

Comments

Lynn Damya said…
wahhh mmg cantik begnya! :D
Unknown said…
X pe ke ye jual beg replika?