Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

May 27, 2015

Shawl/Tudung Bawal terbaru alaf ini.

Eiii kalau ikutkan hati ni, memang malas betul nak menaip. Tapi tak boleh tidur pulak. Datang balik perangai burung hantu jaman2 anak dawe trang tang tang tang, auwww! Hahaha! Biasalah perangai suri-suri rumah ni, keluarga diutamakan, blog ditirikan. Giccu.

Haritu lepas cuci lampin anak, pastu fefeeling berangan nak masuk darjah 1 balik. Cam belek-belek napkin tu sambil berkata dalam hati. Ehhhh, nak pakai cam tudung sekolah lah. Ha kauuuu, walaupun muka tak seiring dengan apa yang diangkankan. Tetapi tatap aku nak feeling juga bagaimanapun.

So tengok Qery tengah baring-baring layan pesbuk, anak dah lelap. Time ni la pun nak berangan. Aku memang dari kecik suka je berangan. Selain makanan, korang boleh campak cermin kat aku dan aku boleh hidup bahagia *ober hangat*.

Dulu dalam bilik sendiri boleh la berangan jadi britney spears, joget sorang-sorang. Takpun berangan jadi artis, model, buat kekwok dalam bilik sendiri. Sekarang ni, paling kuat pun boleh senyum je sebab pernah aku berangan joget2 kat rumah ni, ngucap panjang Qery, hahaha!



Cantikkan shawl i. Belilah, kat Anakku banyak. 10 keping sekali beli. Kbye.

6 comments:

Zaza Abdul Latif said...

lah!! lampin ke? buat jugak mcm pakai tudung? ingatkan saja2 cerita pasal lampin bleh buat tudung.. bila perati balik tengok memang ya lampin pakai buat tudung.. muahahahaha kalau lah awak nih ;P

Riana LittleCuties said...

hihihihi.....cute jugak sepet pakai lampin.....hihihhi

eima said...

comey jugak kan .. klu yg ade gambo ladybird tu lagi comey ... agak2 viral tak klu u cuba pakai ... hehehe

qila ashari said...

sepet kite sme ske joget dlm bilik smbil psg lagu britney spears kt mp3...boleh kurus klu joget lame2...hahaha

anyss said...

Lorrrrrr

Hayati Buya said...

Oversangatss ko jemah! hahahaa