Belanja Gambar

Sejak bertudung, *ewah, haha*. Aku dah tak berapa suka sangat photoshoot ni. Tak suka sangat bergambar sebab selalu kita kena jaga juga cara kita posing and cara pandang camera. Ha kauuuuu, dulu aku pandang camera dengan pandangan menggoda okay, memang beribu lelaki tertawan *tipu sangat*, haha!

Tak suka photoshoot je ok, tak kata pun aku tak suka bergambar. Kalau bergambar biasa-biasa tu aku suka je. Cuma kalau photoshoot kena buat muka cantik jelita tu memang susah kebeno. Muka kalau jelita sejak lahir lain cerita. Angle mana-mana pun lawo. Aku ni kalau ambik gambar muka dari bawah, kompom nampak lobang hidung saja. 








Saja nak share gambar-gambar ni kat blog.

Sebab haku tak tauuuuuuuuuuuu nak cerita apa dah kat blog ni. Taip padam taip padam. Apakah sangat.

Comments

Suria Amanda said…
Akak suka tengok photoshoot korang dik....cantik2 semuanya
Fairuz said…
Muka Jemah@Viruspadu macam model :) macam muka dato Siti pun ader!
Syamimi Saad said…
Asslmkm sepet.. Alhamdulillah seronok tgk rezeki awk berbisnes. Mkin cun awk ngn akak2 awk.. :)
Syamimi Saad said…
Asslmkm sepet.. Alhamdulillah seronok tgk rezeki awk berbisnes. Mkin cun awk ngn akak2 awk.. :)
Admin said…
Gambar yang sangat memikat dan boleh dijadikan promo produk dengan berkesan.

Cantik. Itu je nak komen .. ni pun tulis padam ... tulis padam .. takut wife baca ni kata saya nak gelenya .. haha...

Keep blogging. :)

www.hasrulhassan.com

p.s: more photo.. cun2 belaka semua.