BOOTH SEQY BEAUTY 4.0 2016 (PKNS BANGI)

Hai semua! Asik tangguh je cerita pasal booth Seqy kat Bang. Dan disebabkan esok (Jumaat) dah start nak bukak booth kat Seremban Prima, jadi cepat-cepat lah update. Tak best la kalau tak update, i nak ingat moment-moment ni semua. Hihi! 

Booth kat PKNS Bangi ni macam biasalah 3 hari. Jumaat Sabtu dan Ahad. So Khamis malam tu kitorang 4 orang set up booth. Pening gak kepala sebab semua buat sendiri. Pepahamlah Aku, Qery, Lina n Shey bukan terer sangat. Bayangan dalam kepala tu kemain lagi nak buat camtu camni, bila barang dah ada depan mata and nak buat, terus krik krik krik.. Hahaha!

Tapi last last siap gak! Even takde la cantik kedebabom, tapi syukurlah takde buruk sangat. Tapi kalau wedding planner tengok ni kompom lah kena caruts dalam hati mereka. hahaha!
 
 Tadaaaaa! Yang paling sadis berpeluh ketiak memasing nak buat adalah backdrop bebunga orang kawin kat belakang tu. Huhu!

Hari Jumaat macam biasa, iolls petang baru sampai sebab Qery sekolah. Then ofkos lah nak solat Jumaat semua. Pagi tu aku cuma terima gambar dari #teamsqb je.

 Belum bukak mall lagi ada yang dah serbu booth. Rezeki pagi Jumaat. hihi!


 Akak ni gambar lebih sikit lah sebab jadi pembeli terawal. 

Eh aku buh gambar bebanyak tau. Korang jangan muntoh hijo pulak tengok gambar warna sayuran ni. Huhu!



 Booth kitorang setiap pagi memang akan ada cahaya keimanan kat pelamin tu. Huhu!



 So sweet abang, belikan untuk isteri. Kepada para suami, mohon contohi abang ni ye.

Pastu cam lamaaaa je aku tak dapat gambar dari #teamsqb, terus wasap dorang tanya mana gambar lagi. Sekali dorang kata ramai gila serbu sampai tak menang tangan. Huhu! Tersenyum Kak Sepet mendengarnya.











Petang tu berdesup lah aku dengan Qery ke sana. Sampai je booth terus siapkan goodies untuk esoknya pulak.
 


 Pastu macam biasa, snap gambar family dulu. Hihi!


 Motif snap gambar kasut, haha!




Habis hari pertama, kita tengok gambar hari kedua pulak.
 




 Hadiah cabutan bertuah tinggal sikit ni je. Jap aku tunjuk balik hadiah-hadiah yang kitorang sediakan sebelum ni, then korang compare lah sendiri dengan apa yang tinggal masa hari kedua. 

 See, banyak gila kurang kan. Bermaksud memang ramai lah yang bertuah. hihi!












 Barang kat rak memang dah banyak gila kurang. Aku tak tau lah berapa kali top up. Hari Sabtu pagi kami dah topup sampai penuh. Then belum malam stok dah tinggal sikit. Hoih, kitorang laki bini balik Cheras then bawak lagi stok.

 Tengok rak cabutan bertuah kat blekang tu tinggal apa je, huhu!




 Collagen SHE ni memang jadi rebutan customer. Bukan satu-satu dorang beli. Sekali 4 kotak pun ada. 



Aku balik bawak stok and kena tambah lagi hadiah cabutan bertuah. So mintak #teamsqb tolong siapkan. Huhu!
 

 Tengok iolls dah berbaju kurung. Hihi! Adik beradik datang support. Stokis-stokis Ceera, KakJeng, dan Kak ira pun datang memeriahkan booth.







 Okay dah nak tutup kedai, nak buat sportcheck stok kejap. Esok nak kena bawak lagi mana yang patut.



Habis hari kedua, then hari ketiga pulak.
 
 Sambung buat hadiah cabutan bertuah. 



 Gigih hakak. hihi!





 Snap gambar reramai sebab bos bagi duit belanja makan tengah hari. Yahuu!














Then malam tu aku datang balik booth. Ingat nak buat happy hour 2 jam terakhir. Sekali #teamsqb panik bagitau aku PLASTIK SEQY dengan SHE dah HABISSSS!!!

Wahahaha! Gila sangat lah. Sampai habis plastik, bunyi cam kencang sangat sale ye tum hahaha! Tapi memang aku pun terkejut gak la. Plastik bawak beratus-ratus kot. Tapi apa-apa pun syukur Alhamdulillah.



 Habis bergambar cecepat gi toilet tukar baju.


 Sempat memborong samyang.




Pompuan tudung pink tu warga Syiria, aku kan bahasa english dah lama gila babeng tak speaking. Lama gila wei, rasanya ada lah selama 4 ke 5 tahun. English pun takde lah mantop mana. Pastu confident level pun memang low lah kan. Aku cakap dengan #teamsqb. Korang tolong tanyakan dia dalam bahasa english boleh tak, Kak Hana tak pandai English lah. Sekali adik manis Syiria ni cakap kat aku, Saya boleh cakap Melayu... Kahkahkah! Tu yang aku tergelak besar rasa nak lempang diri sendiri. Hahaha!

Habis gelak kat diri sendiri, terus tutup kedai. Alhamdulillah orang-orang Bangi pun sporting sangat. I love u guys!

Comments

Unknown said…
Salam. Klu tau sepet dtg, n ni product u, i turun amik gambar haha. I marketing yg handle promotion utk booth2 yg nk masuk kompleks pkns bangi

Hehehehe keciknya dunia