Memang Pretty Chase =)

Tantik kan baju kite, aku memang suka sangat la kalau ada baju lengan panjang-panjang ni. Kalau nampak terus rasa nak nak nak nak. Sebab sekarang ni memang tengah mengumpulkan baju lengan panjang. Lepas tu dapat pulak warna hijau. Alangkah indahnya dunia........ 

Haritu la nampak baju ni kat Pretty Chase, terus NAK NAK NAK NAK!

PICTURE HAS BEEN REMOVED

Baju = Pretty Chase

Nasib ada stok lagi, kelau tak de stok memang menyentap la aku. Sampai boleh cari gaduh dengan Qery. *tetiba*

Lepas tu yang aku suka lagi, baju lengan panjang, labuh sampai tutup peha. Maklum la makhluk peha besar macam aku ni tak sesuai pakai baju senteng. Buruk beno nampaknya. Dah la tak berapa nak tinggi, lagi nampak bantut.

Tapi kat Pretty Chase ko nak baju senteng, baju labuh, semua ada. Korang cari je la okey. Mesti ada punya, haritu akak aku si Jemah pun beli baju kat Pretty Chase, jap aku curi gambar dia..

Siap bagi tau aku, 

'Na, Andak beli baju ni kat Pretty Chase yang ko tunjuk kat blog, cantik tak?'


Aku syak dia pilih baju ni la kot..sebab macam samaaaa je..huhu!

Cantik okey si Jemah pakai, kualiti pun bagus jugak. Korang nak boleh tengok kat Pretty Chase eh

Oh ye, sapa yang bank in harini selepas pukul 3.30 tadi , dan esok. Aku pos Rabu tauuuu. Beg banyak yang dah sold, so kalau korang nak tengok beg yang korang nak tu ada lagi ke tak, boleh la ke Sepet Shop.

Lupa je nak bagitau korang, barang yang korang beli lebih rm100 akan dapat free gift dari aku. Tapi apa free gift nye tu rahsia la, nanti dapat baru tau. takde la apa sangat. itu je mampu nak bagi korang sebagai free gift. =)

So kalau korang nak free gift tu, boleh la share beli dengan kawan-kawan. Lebih seratus dapat la free gift. Oh beg kat Clearance Stok masih ada kalau nak rembat. Tapi yang latest kat Sepet Shop lah ye.
K bye!

Comments