Curi Majalah Ujang

Heheeeeeeeeeeee

Semalam kan....

Aku kan....

Nampak kan........

Cite macam anak buah aku, sikit-sikit ada kannnnn, aku kalau dengar anak buah aku cite, dalam hati bila la nak habis budak ni cite,kang tak dengar kan kecik hati. Anak buah aku semua dah la hati tissue, orang tak nak main dengan dia pun nak nangis. Dulu aku takde orang nak main sama, rilex je, sudah la kalau taknak main sama2, aku main la sorang-sorang je, main dengan bebear , bebear aku dulu besar aku kot. Kita main masak-masak sesama. Tak pun kita main Logo, buat bangunan sendiri, lepas tu roboh kan balik, lepas tu buat balik. Kejadian tu berulang sampailah Logo tu hilang satu persatu. Huhu!

Semalam keluar jap ngan Qery, sebab aku nak keluarkan duit. Macam la aku tak boleh keluar sendiri kan, Qery tak bagi. Dia kan suka aku keluar dengan dia je *mata ke atas* jadi tunggu dia habis buat semua kerja kat sekolah, dia free baru datang amik aku.

Kite takde borak apa sangat la, Qery kan kuat merajuk sekarang ni. Masuk-masuk kereta je dia cakap dia merajuk. Eh??? Apa yang aku dah lakukan?? 

Q : Kite merajuk
S : Kenapa?
Q : Kamu nak pujuk ke tak nak?
S : Yela tapi...... *tak habis cakap lagi Qery dah menyampuk*
Q : Merajuk *sambil buat muka cebik*

Nak gelak boleh? Hahahaha! 

S : Ololololo, nape anjeeee tangat ni babyyyyy, mamam ke, meh ite ace dahi meh *Demam ke, meh kite rasa dahi meh*
Q : Emmmm, ace nak mamam, anash kan *rasa nak demam, panas kan*

Lempang nak?

Hoihhhhh! Melayan je la perangai dia ni......masa dia keluarkan duit kat Petronas, aku duduk dalam kereta. sekali nampak majalah Ujang ni cantik je letak kat sit belakang


Lalu aku telah mengambilnya tanpa rasa bersalah. Masuk terus dalam beg. Hapuskan bukti, jangan bagi Qery nampak

Balik tu Qery call aku

Q : Nampak tak Majalah Ujang kite?
S : Tak nampak *hehe*
Q : Sure? Kite letak kat sit belakang?
S : Tak tau
Q : Yeke?
S : Kamu, kita rasa penat la, nak rehat. Kite nak tido.
Q : Okey, dah habis baca majalah tu esok pulangkan balik eh
S : Kite tak paham la apa kamu cakap ni
Q : Biasaaaaaaaa dia tu curi majalah orang lain...esok kite hukum
S : Taaaapayaaaaahhhh aaaaaaaaaaaaaaaa!!

Heheeee, tau tau je aku suka curi Ujang dia, sibuk betul suruh pulangkan, beli je la yang lain =P

Comments

cikeyrah said…
adoyai mcm nak ketawa kuat2 jek, ..suke sgt bace blog nie sbb bole merelease kan tension hee

*peace ^^V
hu3...nape gtao curik majalh tu...kan dah kantoi...
Unknown said…
suweeet je korang kan
kalau baca belog ni mesti senyum jer
terasa kebahagiaan itu
siti said…
LEGO ke LOGO sepet?hahahahha
Sepet said…
cikeyrah : Nasib baik la tak tension, saya ingat makin tension tadi..huhu!

pAri-ParI tErbAng tiNgGi : Tak bagitau, dia tau sendiri..huhu!

✿dazZdaEng✿ : Ewah, terasa kebahagiaan itu, tak tahannn..huhu!

siti : Eh salah eh? Hahaha! Konfiden sangat Logo ni, nasib tak tulis SOGO...kuikui!
v08 said…
Adoi.. Kak Sepet siap cover line lagi..
Lawak giler.. Suka bc blog akak.. Tiap hari tak pernah miss. Mesti bace :)
Wawa Abdullah said…
haha..penat gelak..sempat lagi ambik majalah tu..hehe