Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Feb 2, 2017

Debaran Dinner Seqy

OhEmGi! Lagi berapa hari je nak dinner ni. Takutnya. Huhu!

Memula ingat cam nak buat makan-makan santai je kan. Pastu tak tau lah tetiba cam nak buat kat hotel, bagi award, bagi reward, ada cabutan bertuah, ada pelancaran apakebenda tak tau lah. Hahaha!

Aku pun cam dah gabra dan pening tak tau la okay ke tak nanti ni. Semoga semua berjalan lancar lah. Tapi kalau nanti ada kurang sana sini tu redho je la sebab first time kitorang buat Dinner Seqy gilang gemilang gittew. Gemilang lah sangat. hahaha!

Baju aku dah setel, aku malas dah nak cari beriya. Asal ado udah. Pening wei sebab tak mampu lagi la nak tempah kat designer tersohor. Aku still rasa ruginya duit beli baju riban-riban pastu pakai sekali je. Huhu!

Sekarang ni team seqy tengah bizi nak kumpul barang-barang sponser, nak susun cecantik, nak angkut barang pegi hotel, nak kemas kini itinerary bagai. Aku je yang rilek macam tak buat apa-apa, hahaha!

Rasa tak sabar betul nak jumpa stokis dan agen. Selalu bukak booth dapat jumpa beberapa orang je. Kali ni kira agak ramai gak la yang datang. Tu yang excited dia lain macam. Aku tak tau la kot nanti aku menjoyah ke tak. hahaha! Lantak la kalau joyah pun aku tak pedulik. Setahun sekali je kan. Eh tahun depan ada lagi ke? Kekekeke!

So sesiapa yang belum follow ig @seqybeauty atau ig @sepetnoh mohon follow lah. Sebab nanti kita ada buat live update.

ok lah, nak keluar ambik baju dinner. Kbye

No comments: