Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jan 23, 2017

Serba Salah Mak Encik Tak Update Blog

Kemain aku hari Rabu update sekali tiga entry kannn. Pastu Kamis Jumaat non hado krik krik krik je. Hahaha!

Tak sempat gais, tak sempat. Khamis tu pegi EPF Socso, then mencari baju dinner, petang pulak ada meeting dengan orang hotel untuk dinner Seqy. Tak menyempat nak masuk opis pun.

Jumaat pulak pagi tu ke EPF lagi, then pergi bank setelkan beberapa urusan. Lepas solat Jumaat aku dengan Qery ke kilang ambik stok BB Cream. Huh! Legaaaa sangat dah ada stok BB Cream. Kalau tak rasa cam apa benda la semua stok tak ada ni.

Kilang ni dah hujung tahun haritu dorang kelam kabut la sibuk nak beraudit, then nak masuk awal tahun ni sibuk pulak nak raya Cina kan. Itupun Qery kena follow up seratus kali kot sampai dorang rimas, hahahaha!

So harini pun maybe akan busy jugak, jadi sebelum tu baik aku update terus, rasanya kejap lagi nak kena keluar mencari baju staff untuk dinner, then petang nak ke bank untuk bukak akaun lagi.

Pagi tadi susah nau nak bersiap sebab Runako sorang je bangun. Runako kalau dia je bangun mula lah nak berdukung je. Aku nak pakai baju semua susah. Kalau Qaiser bangun sekali senang sikit, selalu dorang boleh survive kat bawah tengok Didi And Friends sama-sama sementara aku nak bersiap kat atas.

Belum sempat pakai tudung sekali dengar Fieya dah hon hon kat luar. Aa lagi, pakai tudung cam makcik terus, dukung Runako masuk kereta. Pastu masuk rumah balik dukung Qaiser. Qaiser tido takmo bangun huhu!

Nasib baiklah baju kerja semua aku hantar opis gosok. Hahaha! nampak tak aku punya pemalas tu. Kat rumah kemain lagi segala jenis strerika ada. Pastu last-last hantar dobi jugak. Dasar sangat.Kau kalau dah hidup berkonsepkan pemalas, takyah la tengok go shop ke apa. Takyah terpengaruh sangat sebab nanti bukan guna pun, kekeke!

Ok lah. Nak bersiap dah ni. Semoga harini sempat lah makan kat crab factory. Sedapnyaaaaaa *lapailio*

No comments: