Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Sep 26, 2013

Makeup Artist : Hazwani

Since ada yang tanya-tanya pasal mekap Jemah dengan Ceera haritu, meh la aku cerita. Nak tunggu gambar dari Onald mungkin lambat sikit, sebab dia dah cakap gambar sebulan lebih baru siap. Sebab dua-dua belah reception amik photographer yang sama. Tu yang lambat sikit.

Beberapa minggu sebelum nikah. Aku dapat wasap dari Kak Wani. Katanya nak sponser mekap untuk Jemah, Ceera n pengapit aku. Aku tak kisah pun, mana-mana pun boleh la kan. Bila bagitau Jemah dengan Ceera, maka seronok lah mereka. Dan cemburulah adik beradik lain. Jadi keluarlah ayat-ayat 'takpe, orang yang tak berapa cantik memang kena mekap, kitorang memang dah sedia cantik' Hahaha! Ayat sedapkan hati masing-masing.

Beberapa hari masa nak nikah, aku reconfirm balik status Kak Wani, jadi datang ke tak. Last minit katanya ada hal. So cancel la mekap belah perempuan. And Kak Wani kata nak mekap untuk belah lelaki nanti. Aku pun okey jugak. Ofkos la aku tak kisah kan, sebab bukan aku. Hahaha!

Sehari sebelum bersanding sebelah Qery, aku tanya lagi Kak Wani, sebab nak bagi address rumah mak aku. Jemah dengan Ceera memang berkumpul rumah mak. So bersiap kat rumah mak terus la. Aku memang tak tau sangat la kisah dorang kat sana, sebabnya aku bersiap kat tempat lain. 

Sampai-sampai je Jemah dengan Ceera kat Dewan, first aku nampak adalah bulu mata mereka. Kihkihkih!! Melentok Melentik. Tapi base mekap dia tak over la, sebab aku dah pesan jangan over and jangan cantik dari aku. Boleh? Hahaha!


 Tetiba nampak mata Ceera macam sepet sebelah kan. Ni mesti sebab dia tak biasa pakai bulu mata pelesuuu.. Berat okey. Aku kalau pakai pun, rasa nak tertutup mata aku menahan berat dia. Huhu!

 Tapi tak kisah, asalkan cantik. Hihi!

 Jemah dah macam anak Jepun dah.


Dia macam natural gittuw.

Gambar ni aku copy dari Kak Wani. Kecik sikit size dia, so tak berapa sharp nampak. Takpe, nanti aku update masa reception belah Qery, semoga ada la gambar Ceera dengan Jemah secara dekat. Hihi!

So, sapa-sapa yang sedang mencari Makeup Artis, nak tau quotation, boleh direct contact Kak Wani.

 sms/whatsapp/call : 0129113790 - Hazwani
email: themakeuplover@gmail.com

Kak Wani boleh mekap untuk

-Weddings
-Engagement
-Dinner
-Prom
 -Graduation
 -Photoshoot

Korang boleh request kot kalau nak mekap yang galak ke tak galak sangat ke, sederhana ke, natural ke, sebab haritu pun aku request mekap natural..

So again, kalau ada sapa-sapa yang nak menggunakan khidmat Mekap Artis, boleh contact Kak Wani. Wasap la senang kot. Atau mesej terus. 0129113790.

Okbye =)

2 comments:

lo.lo palazzo. said...

walaupun mataceera kecik sebelah tapi still cantik.

mrs kayrul said...

cantiknya mekap ceera....terus nampak macam model