Followers

nuffnang

Feb 7, 2013

Sapa nak beli beg, diskaun banyak dan FREE POSTAGE!

Ha kau, kat tajuk je dah dapat gambarkan apa yang aku nak bagitau. hihi! Sebenarnya Qery masih bergiat aktif menjual beg-beg, sebab banyak permintaan katanya. Nak ikut aku, memang aku malas gila kot nak snap gambar beg, upload satu2, sangat tak kuasa. Tapi dah 2 minggu dia berjampi kat telinga aku suruh tolong dia jualkan. Baiklah..kali ini saja. Haha! Qery dia banyak jual kat cikgu2. Lepas tu kawan2 dia ada yang volunteer nak tolong jualkan. Baikla..kite bantu kawan2 minat nak berniaga kan. Ada rezeki dorang, adala jugak rezeki kite sikit-sikit. Sebenarnya dari tahun lepas dia mintak tolong aku updatekan pasal beg-beg, tapi aku tak de masa. Ini pun dia meratap merayu *over sangat* siap merajuk, haih. Tak update pasal beg pun nak merajuk. Huhu!

Kakak-kakak adik-adik marilah kite tengok beg mana kot-kot berkenan boleh mesej aku macam biasa. Nak email pun takpe je. 

Kebanyakkan beg ni gred AA dan AAA, Sebab itu ianya mahal sikit. Hihi!



 Code : COACH1
Price : RM360 RM290 (JIMAT70)



 Code : COACH2
Price : RM360 RM290 (JIMAT 70)



 Code : COACH3
Price : RM440 RM360 (JIMAT RM80)



 Code : COACH4
Price : RM440 RM360 (JIMAT RM80)



 Code : COACH5
Price : RM440 RM360 (JIMAT RM80)


 Code : COACH6
Price: RM220 RM180 (JIMAT RM40)


 Code : GUCCI1
Price : RM160 RM130 (JIMAT RM30)

Sebenarnya, tatkala aku update beg ni, beg2 ni semua aku dah serahkan kat Qery, jadi aku lupa amik ukuran. Tapi sapa nak bagitau yeah, nanti aku bagitau ukuran terus. =)

Sepet
012-2678-134
Nama, Alamat, Code.

*******************************************************

LAST DAY PROMOSI 2 VCOA RM75. ESOK HARGA KEMBALI SEPERTI BIASA. =)

2 comments:

n a d. said...

Aaa cantiknye coach! Ni tengah sale ke cemane? Ade potong-potong pulak tu.. Nak beli tapi tengah tak berapa ada pulak. wuwuwu

sharifah rosidah said...

Eh kenapa nak berhenti jual beg...sementara ada permintaan terus kan je lah....