Followers

nuffnang

Dec 21, 2012

BERITA GEMBIRA

Seperti...... perlu ke huruf besar? Muahahaha! Berita gembira bukanlah seperti i mengandung ke apa yeah *jeling*, tapi berita gembira kerana??????

A : Qery nak datang merisik
B : Dah nak bertunang
C : Qery ajak Nikah terus *amboi, gelojoh, kahkahkah*
D : Free gift untuk korang comel-comel.

Kalau bulat A. Macam manipu pulak. Mana boleh Qery yang datang merisik kan. Mesti la family dia yang datang. Kalau Qery sendiri yang datang, dia belum pijak tangga rumah aku lagi, aku dah angguk laju-laju dalam bilik. Memang dasar sangat. Hahaha! Jadi jawapan A salah!!

Kalau bulat B. Macam tak logik. A dah kompom salah. Kalau belum merisik, tak boleh tunang. Jadi B pun salah.

Kalau C. Muka aku rasanya takde la gelojoh sangat kan. Kot muka Qery aku tak tau la. Muahahaha! Jadi pun salah.

JAWAPANNYA ADALAH D!!!!!

Yeayyyyy!! Gembira tak???

Macam tak gembira sangat kan..hahaha! Aku je ke yang gembira. #sentap

Eiii, tak baik tau, jom la gembira sama-sama. Harini kan hari Jumaat *tetiba*

Macam biasa kan, kerja membeli free gift ni adalah kerja Qery, aku adalah tak tahu menahu langsung pasal free gift korang. Semalam aku suruh dia beli lagi, sebab free gift seperti nak habis dah. Sebelum dia habis, baik suruh Qery beli, nanti kalau dah habis baru suruh dia beli, mahu tebal telinga aku dengar dia membebel.

Qery sekarang ni suka ulang ayat ni..

'Kan kita dah cakap.....Kan kita dah cakap.....Kan kita dah cakap....'

Entah bila masa dia cakap aku pun tak tau. Tak paham yeah. Contoh camni la.

S : Ala, free gift dah habis la, belikan tau tau
Q : Kan kita dah cakap, kalau tinggal 10 bagitau...

S : Alamak lotion dah habis la.
Q : Kan kita dah cakap, kalau dah nak habis bagitau awal-awal

Lepas tu la aku akan bermonolog di dalam hati. 'Bila masa engkau cakap ni?'

Gittew. Eh tetiba cite pasal Qery pulak. Ni nak cite pasal Free gift sebenarnya. Nak tengok tak free gift tu.. senyum dulu baru boleh tengok tau.. cepat senyum!!!

Sapa tak senyum..dosa....muahahaha! Eh eh kena senyum je, jangan gelak hokeyh...tak mendengar arahan. Saja nak menaikkan darah gegirl pagi-pagi Jumaat ni. *gawanggg ni*

Comel ke tidok??????? Ada banyak warna. Sila jangan request warna tau. Sebab kadang2warna dah habis. Aku bagi mana yang ada je.

Meh tengok warna apa yang ada


Macam purse kot. Ada dua zip.

Design lain.


Kalau nak letak barang mekap boleh la. Hihi!


Untuk letak fon kot. Homei ada riben olololooo..Qery minat riben2 daku seperti tidak percaya..huhu!


Purse, ada macam-macam warna jugak. Yang ni aku bagi untuk siapa yang beli more than 4 items sahaja. =)


Harap-harap cukup sampai next week la. Hehe!
 

Susun dalam almari. Biar semangat sikit nak balut nanti.

 Sepet!! Cane nak dapatkan free gift yang homei pilihan Qery *mata ke atas sangat* ittew??


Beli lah 2 botol inchloss.

ataupun
 

2 kotak PMCVC

Kompom dapat free gift.

TAPI TAPI TAPI...Kalau beli barang Promosi, tak dapat la Free gift itu.
 

Sorry naik lori la okeyh. Muahahaha!

Jadinya, sila order sekarang sebelum pukul 2 petang, sempatlah nak pos harini jugak.

SMS/wasap 0122678134
Sepet

Muahhhh!!

7 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. bestnya. nasib baik sheila pakai produk lain. hihi

McNa said...

byk stok.. suka tgk

DIEANA FIRDAUS said...

Salam...
Sepet kite jumpe H/bg Lv mcm kamu pakai tu ....
klik sini https://www.ro-ro.fbjs.facebook.com/elzarababyboutique

mrs kayrul said...

kena tunggu lotion yg pakai sekarang abis baru la boleh order...huhuhu

lambat lagi la nak dapat free gift yg qery beli

sepet a.k.a zack_u said...

DIEANA FIRDAUS : Dah pergi facebook tu, tak jumpa pun. Kalau ada boleh tak bagi link gambat tu terus, sebab ramai nak beli. Hihi! =)

Kiosk Udez said...

comel sgt free gift nye!
tetibe ter-excited plak.huhu

sharifah rosidah said...

Ok insyaallah nanti aunty nak order lagi.....Kalau nak beg reben2 tu boleh....hihihi..